Intr-una dintre intalnirile cu presa de la sediul din California, oficialii retelei sociale au subliniat ca miscarea este planuita indelung, avand ca scop scoaterea anumitor formate. Printre ele se numara reclamele care pun intrebari sau Sponsored Stories, reclame sociale.
“Principala plangere din partea advertiserilor este faptul ca e prea complicat sa iti dai seama ce tip de reclama sa folosesti”, a spus Andrew Bosworth, director of engineering si design. “Ei ne spun ce vor sa realizeze, dar nu stiu ce instrumente sa foloseasca”, continua el.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro