Intr-una dintre intalnirile cu presa de la sediul din California, oficialii retelei sociale au subliniat ca miscarea este planuita indelung, avand ca scop scoaterea anumitor formate. Printre ele se numara reclamele care pun intrebari sau Sponsored Stories, reclame sociale.
“Principala plangere din partea advertiserilor este faptul ca e prea complicat sa iti dai seama ce tip de reclama sa folosesti”, a spus Andrew Bosworth, director of engineering si design. “Ei ne spun ce vor sa realizeze, dar nu stiu ce instrumente sa foloseasca”, continua el.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
La ce trebuie să renunți în săptămâna 24-30 noiembrie ca să atragi fericirea,...
Sursa: kudika.ro