Business27 Mai 2013

Lectura de un minut

Producatorul de imbracaminte H&M este acuzat ca a inclus in cea mai recenta colectie a sa de primavara modele foarte asemanatoare cu unele create de casele de moda de lux Balenciaga, Celine si Kenzo.

Astfel, colectia The New Mix include, de exemplu, o bustiera alba din bumbac aproape identica cu una prezenta in colectia de primavara 2013 a casei Balenciaga - purtata de actrita Kristen Stewart la premiera filmului "On The Road". Diferenta de pret este uriasa, topul H&M costand 19,95 de dolari, in timp ce cel de la Balenciaga costa 1.535 de dolari.

La fel se intampla cu o rochie scurta cu bretele, care are un decolteu din plasa, similara cu o rochie prezenta in colectia de primavara Celine, diferentele de pret fiind iarasi notabile, 24,95 de dolari pentru tinuta H&M, fata de 3.250 - rochia Celine, scrie MEDIAFAX.

De asemenea, o versiune similara a unei bluze Kenzo imprimata cu imaginea unui tigru (255 de dolari) se regaseste in colectia H&M.

Insa H&M nu a ascuns niciodata faptul ca "vaneaza tendinte", dorind sa ajunga la un public cat mai larg, pe o piata extrem de competitiva.

Citeste si:
Diplomatia iraniana: Teheranul respecta in continuare acordul nuclear
Diplomatia iraniana:...

Recent H&M a apelat la Beyonce pentru noua imagine a colectiei de vara, artista americana implicandu-se si in designul acestor modele.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.