The Coca-Cola Company a lansat in urma cu doua zile un spot realizat de agentia Leo Burnett in care promoveaza ideea unor bune relatii dintre locuitorii din India si Pakistan.
Campania s-a derulat prin intermediul unor aparate de vandut Coca-Cola care au fost prevazute cu o camera web si care au fost plasate in India si Pakistan, interconectate si dotate cu touchscreen-uri.
Ideea Centrala a spotului este aceea conform careia Coca-Cola este acel ceva care ne uneste, scrie site-ul adweek.com. Oare am ajunge la pace mondiala daca toata lumea ar bea Coca-Cola?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro