"Volumul vanzarilor in Romania a scazut cu un procentaj median de o singura cifra, categoria apei fiind cel mai mare contribuitor la acest declin", se arata intr-un comunicat transmis joi de Coca-Cola HBC AG, imbuteliatorul companiei americane in regiune.
In categoria bauturilor carbonatate, Coca-Cola Zero a inregistrat o crestere de aproximativ 15% fata de primele trei luni din 2012, in timp ce vanzarile Coca-Cola Regular au urcat usor, scrie MEDIAFAX.
Compania a inregistrat de asemenea cresteri in categoria ceaiurilor gata preparate.
La nivel de grup, volumul vanzarilor Coca-Cola HBC a stagnat la aproximativ 427 milioane de navete.
Venitul net din vanzari a stagnat la 1,43 miliarde euro. Compania a inregistrat o pierdere neta in conditii comarabile de 15,9 milioane euro, fata de 19,1 milioane euro in primele trei luni ale anului trecut.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
NATO condamnă „acțiunile rău intenționate” de pe teritoriul a șapte state membre
Sursa: wall-street.ro