"Volumul vanzarilor in Romania a scazut cu un procentaj median de o singura cifra, categoria apei fiind cel mai mare contribuitor la acest declin", se arata intr-un comunicat transmis joi de Coca-Cola HBC AG, imbuteliatorul companiei americane in regiune.
In categoria bauturilor carbonatate, Coca-Cola Zero a inregistrat o crestere de aproximativ 15% fata de primele trei luni din 2012, in timp ce vanzarile Coca-Cola Regular au urcat usor, scrie MEDIAFAX.
Compania a inregistrat de asemenea cresteri in categoria ceaiurilor gata preparate.
La nivel de grup, volumul vanzarilor Coca-Cola HBC a stagnat la aproximativ 427 milioane de navete.
Venitul net din vanzari a stagnat la 1,43 miliarde euro. Compania a inregistrat o pierdere neta in conditii comarabile de 15,9 milioane euro, fata de 19,1 milioane euro in primele trei luni ale anului trecut.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Il Volo ajunge la Oradea duminică, 23 noiembrie, la Oradea Arena – Seara în...
Sursa: kudika.ro