Rezultatele pozitive inregistrate de parcurile de distractie Disney au fost generate de introducerea unor noi atractii sau de politici menite sa ii convinga pe turisti sa petreaca mai multe nopti in hotelurile Disney. Una dintre noile atractii o reprezinta vasul de croaziera Disney Fantasy, lansat in martie 2012.
De asemenea, majorarea preturilor la alimentele si bauturile comercializate in incinta parcurilor, precum si scumpirea biletelor de acces i-a facut pe turisti sa scoata mai multi bani din buzunare, scrie evz.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Antena 1 pregătește o mutare strategică? Zvonurile indică două nume-surpriză...
Sursa: kudika.ro