In timp ce vanzarile totale de autoturisme de pe piata franceza au scazut in primele patru luni cu 12,3%, pana la 674.382 de unitati, Dacia a inregistrat o crestere cu nu mai putin de 23%, cea mai importanta dintre toate marcile prezente in Hexagon.

Raportul proivizoriu al Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA) pentru perioada ianuarie – aprilie 2013 arata ca piata franceza continua sa se afle intr-un declin pronuntat. Reculul de 12,3% este cauzat in primul rand de vanzarile slabe ale grupurilor franceze PSA Peugeot Citroen (-17,1%) si Renault (-7,5%) in timp ce marcile straine au scazut cu 11,1%.

In acest tablou sumbru, evolutia marcii romanesti Dacia, parte a grupului Renault, este cel putin surprinzatoare. Astfel vanzarile Dacia au crescut in perioada mentionata cu nu mai putin de 23% pana la 30.352 unitati, ducand cota de piata a marcii pe piata franceza de la 3,66% cu un an in urma pana la 4,40%, scrie capital.ro.

In prezent cota Dacia este mai mare decat cea a unor marci mult mai cunoscute precum Skoda (0,87%), Audi (2,65%), Toyota (3,27%), Fiat (4,14%) sau Opel (3,14%).


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.