"Combinarea unor multiple masuri, ce au mers atat in directia cresterii veniturilor, cat si a reducerii costurilor, au compensat dificultatile economice si au generat un rezultat foarte bun. (...) Estimam rezultate mult mai bune incepand din trimestrul al doilea, de cand planul de management incepe sa fie implementat. Conform datelor pe care le detinem in acest moment, ne vom atinge integral obiectivele pentru anul 2013", a declarat intr-un comunicat citat de MEDIAFAX directorul executiv al companiei, Christian Heinzmann.
In primul trimestru al anului trecut compania a avut pierderi de 64 milioane lei, iar pe ansamblul anului precedent a raportat un rezultat negativ de 236 milioane lei.
Planul de management al companiei detinute de Ministerul Transporturilor prevede pentru acest an pierderi de 143 milioane lei si de 18 milioane lei pentru 2014.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro