Grupul sud-coreean Samsung va deschide pana la sfarsitul lunii iunie 1.400 de magazine mici in Statele Unite, in cadrul retelei retailerului Best Buys, potrivit cotidianului New York Times.

Magazinele, numite Samsung Experience Shop, vor avea la vanzare smartphone-uri, tablete, camere, televizoare si accesorii, dar vor asigura si servicii de suport pentru produse ale grupului, similar magazinelor Genius Bar ale Apple.

Samsung este cel mai mare producator de smartphone-uri din lume, dar iPhone este inca lider la vanzari in Statele Unite.

Lansarea magazinelor nu este legata de concurenta cu Apple, fiind mai degraba necesara in perspectiva relatiilor grupului cu clientii, a afirmat vicepresedintele Samsung Ketrina Dunagan, scrie MEDIAFAX.

Apple are o retea de circa 400 de magazine mari la nivel global. Compania este prezenta, de asemenea, prin magazine mai mici in reteaua Best Buy si are parteneriate cu retelele de retail, precum Walmart si Target.

Alti producatori, precum HTC, Motorola si Research In Motion, nu au o prezenta semnificativa pe retail si se bazeaza in principal pe operatorii telecom pentru vanzare.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.