Restul de 40 de milioane din piata de electronice au fost reprezentate de vanzarile de DVD playere sisteme audio, console video si camera video.
Pe de alta parte, din suma de 256 milioane de euro pe care romanii au cheltuit-o anul trecut pentru a-si cumpara televizoare, in jur de 6 milioane de euro au fost pentru modele cu tub catodic (fata de 70 mil. euro in 2007), iar restul pentru modele cu ecran plat, dublu fata de 2007.
Totodata, in jur de o treime (84 milioane de euro) din vanzarile de televizoare cu ecran plat au fost pentru modele Smart si 3D.
Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro