Acest serviciu este disponibil deocamdata doar in Statele Unite ale Americii, in baza unui abonament de 9,99 dolari pe luna. Cei interesati vor putea testa gratuit acest serviciu pentru o perioada de doua saptamani.
Warner Bros. intra astfel pe piata serviciilor de difuzare online a continuturilor, sector dominat de Netflix.
Titlurile disponibile pe noul serviciu lansat de Warner Bros. nu vizeaza productiile pentru care compania are intelegeri de distributie cu portaluri celebre de difuzare a continuturilor, ca Netflix, Redbox Instant by Verizon si Amazon.com Inc.
Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro