Acest serviciu este disponibil deocamdata doar in Statele Unite ale Americii, in baza unui abonament de 9,99 dolari pe luna. Cei interesati vor putea testa gratuit acest serviciu pentru o perioada de doua saptamani.
Warner Bros. intra astfel pe piata serviciilor de difuzare online a continuturilor, sector dominat de Netflix.
Titlurile disponibile pe noul serviciu lansat de Warner Bros. nu vizeaza productiile pentru care compania are intelegeri de distributie cu portaluri celebre de difuzare a continuturilor, ca Netflix, Redbox Instant by Verizon si Amazon.com Inc.
Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro