Noile sticle de suc de 500 de mililitri vor fi mai usor de tinut in mana datorita noului design iar etichetele vor avea o latime mai mica decat cea actuala. Revitalizarea brandului se face dupa ce firma a inregistrat pierderi seminificative in ultimii ani.
Sticlele noi cu bautura racoritoare vor aparea in magazinele americanilor in luna aprilie, mai intai in New York, iar apoi in Chicago, in California si in Florida. Se estimeaza ca in urmatorii doi ani, noile sticle le vor inlocui cu totul pe cele care sunt acum in circulatie, scrie antena3.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro