Revista Variety, una dintre cele mai vechi si mai respectate surse de informatii din industria de divertisment americana, a anuntat ca renunta la versiunea print zilnica, la 80 de ani de la lansarea sa.

Ultima editie tiparita a cunoscutei publicatii Variety a aparut pe piata marti, incheind astfel o epoca de 80 de ani de la lansarea revistei. Totodata, Variety a anuntat ca se va concentra pe dezvoltarea operatiunilor sale din mediu digital si ca va lansa o noua versiune tiparita a publicatiei, insa care va aparea saptamanal.

Revista Variety, care din toamna anului trecut are un nou proprietar, si-a luat ramas bun de la versiunea tiparita titrand pe prima pagina "Variety ankles daily pub hubbub", folosind un verb pe care jurnalistii publicatiei l-au inventat si pe care il foloseau de obicei cand relatau despre plecarile directorilor executivi din studiourile cinematografice.

"Acesta este ultimul numar al versiunii printate a publicatiei zilnice Variety", au anuntat reprezentantii publicatiei. Ei au invitat fanii revistei sa urmareasca in continuare site-ul Variety.com, care va fi actualizat in mod constant.

Retail jobs

Totodata, oficialii Variety au anuntat ca jurnalistii care lucrau la publicatia cotidiana Variety si cei care se ocupau de versiunile sale internationale saptamanale se vor uni si vor lansa o noua revista tiparita, pe 26 martie, aceasta urmand sa apara pe piata in fiecare marti.

Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.