Profitul net al grupului francez de retail Carrefour a crescut de peste trei ori anul trecut, de la 371 milioane de euro la 1,23 miliarde de euro, incluzand castigurile inregistrate din vanzarea mai multor active.

Carrefour a vandut anul trecut active din mai multe tari, precum Columbia, Indonezia sau Malaezia, parte a unei strategii de concentrare pe pietele importante pentru grup.

Cea mai importanta tranzactie a fost vanzarea operatiunilor din Columbia pentru doua miliarde de euro.

Vanzarile excluzand TVA au urcat cu 0,9% anul trecut, de la 76 miliarde de euro la 76,8 miliarde de euro, se arata intr-un raport al Carrefour, al doilea mare retailer la nivel mondial, dupa Wal-Mart (SUA).

Profitul operational a scazut cu 2,6%, la 2,14 miliarde de euro, din cauza evolutiei slabe a pietelor din sudul Europei, precum Spania si Italia, dar s-a situat peste asteptarile analistilor consultati de Bloomberg, de 2,07 miliarde de euro, scrie MEDIAFAX.

Citeste si:
Peste 500.000 de doze de vaccin Pfizer vor ajunge, luni, în România
Peste 500.000 de doze de...

Retailerul francez intentioneaza sa creasca investitiile in acest an, pentru a sustine divizia de hipermarketuri, la 2,2-2,3 miliarde de euro, comparativ cu 1,55 miliarde de euro in anul anterior.

Datoria neta a grupului a scazut in intervalul analizat cu 2,6 miliarde de euro, la 4,3 miliarde de euro.

Carrefour opereaza in Romania trei formate de magazine, respectiv 24 de hipermarketuri Carrefour, 67 de supermarketuri Market si 20 de magazine de proximitate Express.

Citeste si:
Cîțu: Am reușit imposibilul! În 2020 investițiile nete în economie...
Premierul Cîțu: Am reușit...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.