"Profitul a fost mai mare in Rusia, Austria si Romania, in timp ce in Polonia si Grecia a scazut. (...) Volumul in Romania a crescut cu 5-10%, confirmand pozitia de lider pe piata atat dupa volum cat si dupa valoarea vanzarilor", se arata intr-un raport al grupului olandez.
In Europa Centrala si de Est, profitul inainte de dobanzi si taxe (EBIT) a urcat cu 0,8% in 2012, la 349 milioane de euro, in timp ce volumul vanzarilor de bere a crescut pe aceasta piata cu 3,8%, la 54,7 milioane de hectolitri.
Vanzarile in regiune au crescut ca valoare cu 1,6% in 2012 fata de anul precedent, la 3,28 miliarde de euro. Avansul a fost limitat la 1,6% de deprecierea monedelor locale, precum rubla sau leul, in rapoprt cu euro, se arata in raport.
La nivel de grup, Heineken a raportat o crestere de 7,4% a veniturilor, la 18,4 miliarde de euro, in timp ce profitul net a urcat de peste doua ori, la 2,9 miliarde de euro. Profitul a fost influentat de un captig exceptional de 1,5 miliarde de euro rezultat din reevaluarea participatiilor detinute la doua companii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro