"Am initiat anul trecut un proces de simplificare a brandului si de schimbare a identitatii vizuale. Drept urmare, dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom. Astfel, cele doua sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, brandul Dolce va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro," explica Ovidiu Ghiman, director executiv strategie si comercial rezidential in cadrul Romtelecom.
O noua oferta comerciala
Astfel, Romtelecom lanseaza pentru clientii noi pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzand canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele doua canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra - pe intreaga perioada contractuala de doi ani.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
ANPC vine cu recomandări pentru consumatori privind produsele din pește: Să...
Sursa: wall-street.ro