De asemenea, la baza ideii de lansare a unei publicatii online generaliste s-au aflat doua studii.
Primul studiu spunea ca share-ul din cheltuielile de publicitatea online din Polonia va ajunge in 3-5 ani la nivelul celui din Statele Unite, iar cel de-al doilea preciza faptul ca cea mai mare parte a publicitatii online se indreapta spre site-urile de stiri generaliste.
Numele de 9AM a venit din comportamentul de consum de media de la acea vreme, dar si de acum: informarea la prima ora de la birou, la 9 dimineata.
Conceptul de agregare, alegere si prioritizare era realizat astfel incat cititorul sa primeasca cele mai importante stiri in timpul diminetii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro