Jurnalistii de la Adevarul atrag atentia asupra indiferentei Oficiului pentru Protectia Consumatorului (OPC). Nici robotul telefonic nu mai inregistreaza reclamatiile venite de la bucuresteni. Astfel, plangerile initiale ale bucurestenilor ajung sa se transforme intr-o reclamatie facuta taman fata de serviciile proaste ale OPC.
„Fetita mea a mancat de dimineata Fornetti cu viermi si larve. Era cu bunica ei, care i-a cumparat pateurile de la un chiosc de pe strada Margeanului, si au vazut abia acasa ce a mancat copilul meu. Imediat ce am aflat, am inceput sa contactez OPC ca sa reclam Fornetti", a spus ieri mama fetitei in varsta de trei ani si jumatate.
„Incredibil! Pe langa faptul ca ma gandesc ingrozita ca fetita mea s-ar putea imbolnavi, nu reusesc nici macar sa anunt acest pericol autoritatilor", a precizat reclamanta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro