"In dreptul statiei Dristor, la ora 9.30, mecanicul a constatat ca are o defectiune la semnalizare. A fost introdus un tren alternativ pe relatia Bucur Obor- Dristor2 fiind necesar sa se circule pe un singur fir, iar garnitura defecta a fost dusa la depou pentru stabilirea cauzei defectiunii. Intre timp s-a organizat circuitul pe relatia Bucur-Obor- Victoriei- Gara de Nord, unde s-a circulat la un interval de opt minute cu un tren <<pendula>>", a declarat directorul general al Metrorex.
Gabriel Mocanu a spus ca de la Dristor calatorii au fost preluati de alte garnituri, iar intarzierile de 25- 30 de minute s-au datorat faptului ca pe relatia Bucur-Obor -Dristor2 s-a circulat pe un singur fir. In jurul orei 10.00 circulatia a fost partial refacuta dar cu intarzieri de peste opt minute. Nu au fost probleme deosebite.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro