In ultimii doi ani, Gucci a reusit sa-si pastreze echitatea brandului intr-un sector foarte competitiv si schimbator. Ei au reusit asta prin intiparirea valorilor esentiale ale marcii in toate produsele lor", a afirmat presedintele pentru Europa al companiei Nielsen, Patrick Dodd, potrivit Adevarul.
Studiul anual realizat de Nielsen a fost facut in urma intervievarii a 25.000 de consumatori din 48 de state din intreaga lume. In urma cu doi ani, in acelasi raport, Gucci a impartit locul fruntas cu Giorgio Armani, care de atunci a cazut pe pozitia a patra in preferintele consumatorilor.
Producatorul de lux Gucci, detinut de grupul PPR, a cunoscut o crestere de 10% odata cu inaugurarea a noi magazine in Asia si Europa de Est, anul trecut.Compania a crescut numarul de magazine din China la 16 de la patru, cate erau in anul 2004, si planuieste deschiderea unor sedii noi in Macao si Bangalore, India. "Avem o multime de proiecte. Nu ducem lipsa de activitate", a afirmat seful Gucci, Mark Lee, citat de Reuters.Gucci a avut venituri globale de peste sapte miliarde de dolari, in 2006, dupa cum arata datele publicate de revista "BusinessWeek". In plus, in topul realizat de aceeasi publicatie, "Top 100 Brands", marca Gucci ocupa pozitia 46 si este cel mai bine vandut brand dupa Louis Vuitton Moet Hennessey (LVMH).Cu 425 de magazine pe intreg globul, Gucci este si cea mai bina vanduta marca italiana. Anul trecut, vanzarile au crescut cu 11% fata de 2006. La aceasta se adauga cresterea de 17% din 2006 si cea de 18,4%, in 2005.
Potrivit YourMoney, Gucci a obtinut distinctia suprema dar, studiul scoate in evidenta diversitatea in ceea ce priveste preferintele consumatorilor din diferitele regiuni ale globului. De exemplu, daca nu ar fi luate in considerare preturile, 2 din 5 chinezi ar alege Chanel, in timp ce 38% dintre rusi ar opta pentru Christian Dior. Pe de alta parte, prima alegere a pretentiosilor japonezi o constituie Hermes, iar 2 din 5 filipinezi sunt mai interesati de Louis Vuitton, decat de Giorgio Armani, Calvin Klein si YSL, marci care insa se claseaza in top in randul consumatorilor din America Latina.
America de Nord este regiunea cel mai putin interesata de marcile de lux, 35% dintre intervievati declarand ca, indiferent cat de multi bani ar avea, nu si-ar cumpara niciodata produse de lux. Topul tarilor care nu apreciaza marcile de lux este condus insa de Norvegia (43%) si Danemarca (37%).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Investimental lansează un nou instrument de investiții
Sursa: futurebanking.ro
-
Mona Lisa, ”cea mai dezamăgitoare” operă de artă din lume, ar putea fi mutată
Sursa: wall-street.ro