Solutionarea apelurilor catre numarul de urgenta 112 ar putea fi mai rapida prin implementarea unui sistem ce presupune tratarea apelului fara transfer.
Mai multe judete din tara au optat pentru modul de apelare a numarului de urgenta 112 care presupune un sistem total integrat, astfel incit operatorul care raspunde la telefon sa trateze apelul fara transfer spre alte unitati. „Acest model de apelare a serviciului 112 poate fi implementat in toate judetele, la cerere si daca le permite infrastructura. Noutatea acestui model o reprezinta faptul ca nu mai exista un transfer al apelului, medicul, pompierul sau politistul fiind in acelasi loc, iar cel care raspunde la telefon ia si deciziile necesare pentru a solutiona apelul. Astfel, timpul de la apel pina la tratarea lui scade considerabil“, a explicat Raed Arafat, subsecretar de stat in Ministerul Sanatatii.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.