Dupa ce zilele trecute, zeci de masini au fost avariate pe autostrada Bucuresti - Pitesti si pe Autostrada Soarelui, autoritatile au gasit vinovatul: apa, iar solutia problemei : inchiderea autostrazilor

Zonele cele mai periculoase sunt pe drumurile din sudul, sud-estul si centrul tarii. In judetul Vrancea, numai aseara sase masini au iesit de pe carosabil pe DN 2D, din cauza poleiului. Doi oameni au fost raniti usor si au ajuns la Spitalul Judetean din Focsani. Printre masinile avariate s-a aflat si un microbuz. Din fericire, vehiculul nu avea pasageri.

Autoritatile ii avertizeaza pe soferi sa fie atenti, pentru ca desi a fost imprastiat material antiderapant, gheata se depune deasupra.

Potrivit Cotidianul, Compania de Autostrazi ar putea decide inchiderea partiala a acestora pentru a evita coliziuni ale autovehiculelor dupa ce, ieri, aproape 100 de masini s-au ciocnit pe A1 si A2.

Zeci de masini s-au lovit ieri, la primele ore ale diminetii, pe cele doua autostrazi, dupa ce ploaia marunta cazuta ieri-noapte s-a transformat in polei ca urmare a temperaturilor scazute, iar ceata a scazut puternic vizibilitatea. In caramboluri au fost implicate aproape 100 de masini, iar unele dintre acestea s-au rasturnat. Citeva persoane au fost ranite usor. Potrivit agentiei NewsIn, politia a infiintat pe autostrada Bucuresti-Pitesti un centru de constatare a accidentelor auto pentru a menaja timpul si nervii automobilistilor. Reporterii canalului Realitatea TV, prezenti la primele ore ale diminetii pe Autostrada Soarelui, au relatat ca nu a existat nici un utilaj care sa arunce material antiderapant.

Florin Dascalu, director de intretinere al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), spune ca institutia si-a facut datoria, chiar daca nu poate preciza numarul utilajelor iesite in trafic si cantitatea de material antiderapant imprastiata.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.