Metrorex a obtinut in anul 2007, venituri din publicitate in valoare de 2,2 milioane de lei, in crestere cu peste 10% fata de anul 2006, a declarat astazi Mariana Petre, director al departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare din cadrul Metrorex.
Pentru gestionarea spatiului de publicitate din interiorul metrourilor si a celui de pe peroane, Metrorex lucreaza in colaborare cu trei agentii de outdoor. "In cursul anului 2007, publicitatea in metrou s-a realizat prin trei asocieri in participatiune, incheiate de Metrorex cu: S.C. Euromedia Group, Betacons si Lemon Design", a mai mentionat Mariana Petre.

"Publicitatea in metrou a acoperit domenii foarte variate cum ar fi: bauturi racoritoare, domeniul bancar, produse cosmetice, pensii private, sau detergenti", a mai spus Mariana Petre, dupa cum informeaza NewsIn.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.