Organizarea catastrofala si indiferenta companiilor aeriene au dus la intarzieri de peste 30 de ore la zborurile spre Viena si Londra

Potrivit Adevarul , sute de oameni au fost nevoiti sa doarma pe jos in incinta Aeroportului "Henri Coanda" pentru ca avioanele care ar fi trebuit sa-i duca la destinatie nu s-au mai ridicat de la sol din cauza vremii. Reprezentantii companiilor aeriene i-au ignorat total.

La fel si conducerea aeroportului. Mai bine de 30 de ore, pasagerii ghinionisti au avut de infruntat, pe langa nepasarea autoritatilor, si preturile exorbitante ale magazinelor din aerogara. Ieri-dimineata, dupa mai bine de 30 de ore de asteptare, nervii pasagerilor au cedat.

Peste 200 de pasageri ai companiilor low-cost Wizz Air si Sky Europe au amenintat, ieri-dimineata, ca vor bloca intrarile si iesirile din aerogara daca nu vor pleca in cel mai scurt timp catre destinatiile pentru care platisera biletele. "Isi bat joc de noi! Este strigator la cer! Numai aici se intampla asa ceva. De asta ne este rusine sa spunem ca suntem romani!", strigau revoltati oamenii, ajunsi la capatul rabdarii.

"Trebuia sa plecam de ieri (n.r. joi) la Londra, cu o cursa low-cost a companiei Wizz Air", ne-a povestit, cu lacrimi in ochi, o femeie care trebuia sa ajunga joi in Anglia, unde lucreaza impreuna cu sotul sau. "Am fost aproximativ 160 de persoane. Femei gravide, multi copii mici...

La ora 6.05 trebuia sa decolam de pe Aeroportul Baneasa, dar ne-au dat bagajele in brate si ne-au urcat in doua autobuze si ne-au adus la Otopeni. Aici am stat la Poarta 9 pana aseara, la 20.00, cand ne-au dus pe pista unde ne-am imbarcat intr-o alta aeronava. Numai ca nu am reusit sa plecam. Trapa avionului a ramas deschisa si am inghetat de frig.

Comandantul ne spunea ca totul e in ordine si vom decola in scurt timp, dar nu s-a intamplat asa. In jurul navei era numai zapada si nimeni nu venise sa o indeparteze. La un moment dat am intrebat cat mai stam, iar stewarzii ne-au spus pe un ton injositor ca, daca vrem sa plecam, sa conducem noi avionul", ne-a povestit indignata femeia.


Majoritatea oamenilor se intorceau spre locurile de munca din strainatate, iar copiii, spre scoli. "Trebuia sa incep ieri lucrul. Copiii mei invata la Colegiu. Azi-dimineata i-am trimis acasa. Am ramas eu cu sotul meu. Nici nu i-am anuntat pe sefii mei ca nu ajung. Mi-e si rusine sa le spun ca suntem tinuti ca animalele pe un aeroport international, in Romania", a mai spus femeia.

Potrivit Evz,
ceea ce se intampla in aeroporturile din Romania este un scandal Low-cost.Calvar low cost Protectia Consumatorilor s-a sesizat din oficiu in cazul pasagerilor de pe aeroportul din Otopeni, ale caror curse aeriene au fost anulate. De ieri, inspectorii au inceput controale la companiile aeriene. Companiile aviatice risca amenzi cuprinse intre 300 si 2.500 de lei pentru fiecare pasager. In functie de numarul de ore de intarziere si de distanta zborului, pasagerii trebuie sa beneficieze de masa si cazare, dar si de despagubiri in bani. Ieri, la pranz, aproximativ doua sute de pasageri pentru curse spre Londra si Viena erau blocati de zeci de ore la Otopeni. Alte zeci de persoane, care au ajuns la Bucuresti cu zboruri low cost pe aeroportul din Baneasa, isi mai asteapta inca bagajele.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.