Dar, daca nu suntem atenti, avertizeaza psihologii, putem ajunge precum acei copii care primesc toate darurile pe care i le-au cerut lui Mos Craciun, dar nu au cui sa i le arate din cauza ca mama si tata sunt la munca in Italia. „Daca, in calitate de adulti, simtim o asemenea tristete inseamna ca ne-am creat o Italie sau o Spanie, in care am cedat in fata tentatiilor materiale si ne-am tradat propriile idealuri”, spune psihologul Daniel Bichis.
De la Sfantul Valentin la iepurasul de Paste
Ne inscriem in tendintele statelor dezvoltate si, dupa cum analizeaza specialistii, mai avem cel putin 5 sau chiar 10 ani sa tot cumparam fara sa ne gandim la campanii anticonsumerism. Din aceasta cauza, campaniile de marketing isi ating scopul destul de repede si se extind pe tot parcursul anului.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro