Tinerii formatori de opinie vor sa aiba propriul sistem de referinta, iar structurile rigide le percep drept obstacole British Council studiu realizat in 12 tari europene
Cercetarea s-a desfasurat in Franta, Germania, Ungaria, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Suedia, Turcia, Marea Britanie, SUA si Ucraina. Scopul actiunii l-a constituit identificarea motivatiilor unui grup dinamic de oameni (cu varste intre 18 si 40 de ani) si a modului in care isi vad ei rolul in lume.
Majoritatea repondentilor din tara noastra au fost femei. Categoria de persoane supusa cercetarii se considera responsabila si muncitoare, interesata de oportunitatile aparute pe plan international si de cele de comunicare. Subiectii studiului au atins un nivel al faimei inca de timpuriu - statut care pare a fi des intalnit in Romania.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro