Avid dupa succes si afirmare, muncitor, consumator de presa on-line, putin interesat de shopping, clubbing si de sacrificii in favoarea propriei familii. Acesta este profilul tanarului formator de opinie din Romania, potrivit concluziilor unui studiu facut de British Council in vara anului 2007.

Tinerii formatori de opinie vor sa aiba propriul sistem de referinta, iar structurile rigide le percep drept obstacole British Council studiu realizat in 12 tari europene

Cercetarea s-a desfasurat in Franta, Germania, Ungaria, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Suedia, Turcia, Marea Britanie, SUA si Ucraina. Scopul actiunii l-a constituit identificarea motivatiilor unui grup dinamic de oameni (cu varste intre 18 si 40 de ani) si a modului in care isi vad ei rolul in lume.

Majoritatea repondentilor din tara noastra au fost femei. Categoria de persoane supusa cercetarii se considera responsabila si muncitoare, interesata de oportunitatile aparute pe plan international si de cele de comunicare. Subiectii studiului au atins un nivel al faimei inca de timpuriu - statut care pare a fi des intalnit in Romania.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.