Tinerii formatori de opinie vor sa aiba propriul sistem de referinta, iar structurile rigide le percep drept obstacole British Council studiu realizat in 12 tari europene
Cercetarea s-a desfasurat in Franta, Germania, Ungaria, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Suedia, Turcia, Marea Britanie, SUA si Ucraina. Scopul actiunii l-a constituit identificarea motivatiilor unui grup dinamic de oameni (cu varste intre 18 si 40 de ani) si a modului in care isi vad ei rolul in lume.
Majoritatea repondentilor din tara noastra au fost femei. Categoria de persoane supusa cercetarii se considera responsabila si muncitoare, interesata de oportunitatile aparute pe plan international si de cele de comunicare. Subiectii studiului au atins un nivel al faimei inca de timpuriu - statut care pare a fi des intalnit in Romania.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro