"Am discutat cu autoritatile ungare si exista un plan de prefezabilitate pentru constructia liniei de cale ferata rapida. Termenul de finalizare a liniei depinde de finantare si de conditiile tehnice pe care le impune aceasta cale ferata. Speram ca in sase-sapte ani sa avem o linie TGV (trenuri de mare viteza)", a spus Orban.
Potrivit ministrului transporturilor, pentru finantarea proiectului se are in vedere un parteneriat public-privat sau alocarea de resurse financiare de la buget. De asemenea, vor putea fi accesate si fonduri europene, din 2013.
Potrivit unei Declaratii Comune a Ministerului Transporturilor (MT) roman si a Ministerului Economiei si Transporturilor ungar adoptata miercuri la Sibiu, in sedinta comuna a guvernenelor celor doua state, va fi realizata o linie feroviara de mare viteza.
Ruta Budapesta - Bucuresti - Constanta va face legatura cu reteaua europeana de transport feroviar. Aceasta linie va lega Budapesta de Bucuresti si Constanta, ca o prelungire a axei de mare viteza Paris - Strasburg - Stuttgart - Viena - Bratislava - Budapesta, informeaza NewsIn.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro