Unele dintre bancomatele (ATM) filialelor bucurestene ale unor banci au un obicei prost: in loc sa livreze cash, inghit carduri

Bancile admit cu jumatate de gura ca mai apar "probleme tehnice" si promit rezolvari rapide. La fel de adevarat este ca, la cate carduri s-au instalat in ultimii ani prin portofele, clientul mai incurca PIN-urile, si daca se incapataneaza sa incerce de mai multe ori cu PIN-ul gresit, ajunge victima sigura.

Marturiile celor care mi-au povestit tot felul de patanii ajung intr-un loc comun: clientul se duce la bancomat, introduce cardul ca sa scoata bani, tasteaza PIN-ul, dar cardul nu mai iese. Se mai intampla, nimeni nu e perfect, gresesc si oamenii, si masinile. Ce urmeaza insa nu mai tine de client sau masina cat de masinaria birocratica din fiecare banca. si aici, vorba clientului, important e cum sunt facute procedurile si, mai ales, cat de repede se misca rotitele, adica functionarii din spatele birourilor.

Primul pas, clientul intra in banca sa recupereze bucata de plastic. Caz real: daca ai facut cardul in provincie, dar intre timp te-ai stabilit in Bucuresti, ai ghinion.

Ca sa recuperezi cardul, banca te trimite la sucursala care ti l-a eliberat. Daca esti de prin Suceava sau Baia Mare, te-ai scos: nu iei dobanda cat dai pe drumul dus-intors. Cel mai bine e ca, odata cu mutatul, sa-ti faci un card la o sucursala apropiata.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.