Ceea ce urmareste Balasescu de la inceputul pina la sfirsitul lucrarii nu este nici o istorie a modei in aceste doua spatii si nici o comparatie intre ce inseamna moda la Paris, respectiv Teheran, ca sisteme inchise. Dimpotriva, marseaza foarte mult pe schimburile, influentele si incarcaturile simbolice ale vestimentatiei occidentale, respectiv orientale. Daca, de exemplu, femeile musulmane care adopta si cultiva ultimele trenduri vestice in materie de moda pot sa-si faca manifesta in acest fel o pozitie politica - fie ea o atitudine pro-Occident, fie o critica la adresa guvernului iranian -, moda europeana se foloseste de influentele orientale pentru exotismul ei.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro