Romania, la fel ca si la editia de anul trecut, este tara cu cele mai multe lucrari inscrise la festival si este urmata de Austria (229 de inscrieri), Polonia (207 inscrieri) si Cehia (206 inscrieri). In acest an, Romania a avut chiar cu 23% mai multe inscrieri in competitie, decat anul trecut.
La Golden Drum 2007, cel mai mare festival de publicitate din Europa Centrala, vor concura 39 de tari, cu un total de 3.104 de productii publicitare inscrise in competitie.
Festivalul care se adreseseaza publicitarilor se va desfasura in perioada 14 - 19 octombrie la Portoroz, in Slovenia, informeaza NewsIn.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro