In mare parte, selectia de lucrari este neexhaustiva, amestecand lucrari din diferite perioade de creatie ale artistilor. Din nefericire, expunerea sufera muzeografic prin neetichetare si nedatare, castigand insa estetic prin grija curatorilor de a o gandi ca pe o instalatie artistica. Aceasta desprindere de contextul istoric este asumata de organizatorii expozitiei ca fiind necesara pentru un nou tip de analiza a acestor opere vitregite de "superstitii istoriografice". "Inapoi la opere" pare a fi indemnul spre reevaluarea surselor artei noastre contemporane prin intermediul celor patru artisti. Acest demers urmareste, dupa cum spun organizatorii, "sa stimuleze studii monografice aprofundate despre opera acestor artisti, opera insuficient cunoscuta, prea putin promovata" si interpretata cu multe prejudecati.
Cele patru nume descriu o etapa a modernitatii postavangardei romanesti cunoscuta ca "mitologii personale". Chiar si asa incomplete si razlete in expunerea prezenta, lucrarile celor patru reusesc sa recompuna imaginea scenei artistice romanesti a aproape trei decenii: '70, '80, '90.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro