Devenita fenomen, in pofida nenumaratelor avertismente lansate de autoritati, escrocheria de tip SMS continua sa functioneze si sa aduca banuti frumosi romanilor inventivi care au pus-o in scena. Plictisiti, probabil, de a se folosi numai de renumele companiei „Flanco“, indivizii cu veleitati infractoricesti si-au extins aria de actiune, recomandandu-se, ulterior, drept reprezentanti ai „Metro“. Mai nou, nici marca „Metro“ nu mai este „la moda“, teparii avansand, deja, la renumele companiei „Panasonic“. Aceasta din urma companie a denuntat, la randu-i, ieri, tentativa de frauda pusa in scena de catre indivizi care se folosesc de numele ei pentru a obtine bani, dar si informatii cu caracter personal, folosite pentru intocmirea de baze de date. Si, ca o ironie, romanasii inventivi au catadicsit sa se foloseasca si de marca „Orange“, ca tot nu intreprinde nimeni activitati pentru a-i depista.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro