Social 10 August 2007 00:51
Escrocheriile tip SMS iau amploare: companiilor a caror imagine a fost deja afectata - „Flanco“, „Metro“ – li se adauga, de cateva zile, „Panasonic“, dar si unul dintre marii operatori de telefonie mobila, „Orange“.
Desi avertizati in repetate randuri, mii de romani continua sa se lase pacaliti, sub promisiunea unor castiguri de cateva sute de euro. In realitate, ei sunt, de fapt, cei pagubiti, ce-i drept cu sume mai mici, de obicei contravaloarea unor cartele reincarcabile.

Devenita fenomen, in pofida nenumaratelor avertismente lansate de autoritati, escrocheria de tip SMS continua sa functioneze si sa aduca banuti frumosi romanilor inventivi care au pus-o in scena. Plictisiti, probabil, de a se folosi numai de renumele companiei „Flanco“, indivizii cu veleitati infractoricesti si-au extins aria de actiune, recomandandu-se, ulterior, drept reprezentanti ai „Metro“. Mai nou, nici marca „Metro“ nu mai este „la moda“, teparii avansand, deja, la renumele companiei „Panasonic“. Aceasta din urma companie a denuntat, la randu-i, ieri, tentativa de frauda pusa in scena de catre indivizi care se folosesc de numele ei pentru a obtine bani, dar si informatii cu caracter personal, folosite pentru intocmirea de baze de date. Si, ca o ironie, romanasii inventivi au catadicsit sa se foloseasca si de marca „Orange“, ca tot nu intreprinde nimeni activitati pentru a-i depista.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.