Majoritatea tinerilor si adultilor pana in 30 de ani nu si-au format un „reflex al stirilor”, potrivit unui studiu realizat de Catedra de presa, politica si relatii publice de la Harvard si preluat de „New York Times”.
Raspunsurile a 1.800 de tineri americani demonstreaza ca acestia nu „fac un obicei din intalnirea cotidiana cu buletinele informative sau cu rubrica de actualitati a ziarelor”. Nici macar evenimente ca operatiunile americane din Irak sau debutul cursei electorale nu ii aduc pe americani la chioscurile de ziare, se arata in studiul intitulat „Tinerii si stirile”.
Rezultate descurajante pentru industrie
Thomas Patterson, profesor la Catedra de presa de la Harvard, spune ca tinerii nu si-au format reflexul consultarii surselor de informatie, spre deosebire de adultii trecuti de 30 de ani.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro