Majoritatea tinerilor si adultilor pana in 30 de ani nu si-au format un „reflex al stirilor”, potrivit unui studiu realizat de Catedra de presa, politica si relatii publice de la Harvard si preluat de „New York Times”.
Raspunsurile a 1.800 de tineri americani demonstreaza ca acestia nu „fac un obicei din intalnirea cotidiana cu buletinele informative sau cu rubrica de actualitati a ziarelor”. Nici macar evenimente ca operatiunile americane din Irak sau debutul cursei electorale nu ii aduc pe americani la chioscurile de ziare, se arata in studiul intitulat „Tinerii si stirile”.
Rezultate descurajante pentru industrie
Thomas Patterson, profesor la Catedra de presa de la Harvard, spune ca tinerii nu si-au format reflexul consultarii surselor de informatie, spre deosebire de adultii trecuti de 30 de ani.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro