Social 13 Iulie 2007 00:09
La aeroport se poate astepta si 90 de minute pentru primirea cartii de imbarcare. Online totul se rezolva in cinci minute.

Pasagerii unor companii aeriene care opereaza zboruri de pe Aeroportul International "Henri Coanda" (Otopeni) din Bucuresti pot evita statul la cozi, in fata ghiseelor de check-in, prin realizarea formalitatilor pe Internet.

Vara aceasta este una cat se poate de aglomerata pe Aeroportul Otopeni datorita mutarii aici a operatiunilor companiilor low-cost de pe Aeroportul Baneasa, dar si din cauza cresterii numarului curselor charter operate. Faptul ca aeroportul nu a fost conceput pentru un asemenea nivel de trafic duce
la formarea cozilor atat la ghiseele de check-in, cat si la controlul de securitate, starnind astfel nemultumirea unora dintre pasageri. Insa nu multi dintre acestia stiu ca formalitatile de check-in se pot realiza si de acasa, de pe site-urile companiilor aeriene, urmand ca la aeroport sa se predea doar bagajele si sa treaca prin filtrul de securitate.

"Acest serviciu ajuta la fluidizarea intregului proces de check-in din aeroport", explica Viorel Nica, Sales Support & Marketing pentru Austrian Airlines. Operatorul austriac le ofera pasagerilor din Romania posibilitatea folosirii serviciului de "web check-in" de la inceputul acestui an, Nica precizand ca in special cei care calatoresc la clasa Business folosesc serviciul. Alte companii care permit realizarea check-in-ului pe Internet sunt Lufthansa, KLM, Air France, Swiss si operatorul low-cost Aegean Airlines.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.