GPS-ul localizeaza pozitia masinii, in timp ce computerul de bord monitorizeaza informatii precum viteza de deplasare, sensul de mers, starea drumului, daca stergatoarele sint sau nu pornite ori daca pedala de frina este calcata. Simultan, un sistem wireless transmite si primeste date de la autovehiculele aflate in apropiere, creind astfel o retea ad-hoc. Cu toate datele colectate de la automobilele care ruleaza intr-o anumita zona, computerul de bord construieste un peisaj fidel al conditiilor de circulatie. Astfel, masini care calatoresc in directii opuse pot oferi informatii despre traficul din regiuni diferite. In plus, cind se apropie de locul unui accident, soferul primeste avertismente audio si este sfatuit sa reduca viteza, daca sistemul detecteaza pericol de coliziune.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Andreea Marin, gânduri emoționante despre mama sa, în ziua în care ar fi...
Sursa: kudika.ro
-
Producţia de carne a României a luat avânt în luna martie. Ce s-a produs cel...
Sursa: wall-street.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro