GPS-ul localizeaza pozitia masinii, in timp ce computerul de bord monitorizeaza informatii precum viteza de deplasare, sensul de mers, starea drumului, daca stergatoarele sint sau nu pornite ori daca pedala de frina este calcata. Simultan, un sistem wireless transmite si primeste date de la autovehiculele aflate in apropiere, creind astfel o retea ad-hoc. Cu toate datele colectate de la automobilele care ruleaza intr-o anumita zona, computerul de bord construieste un peisaj fidel al conditiilor de circulatie. Astfel, masini care calatoresc in directii opuse pot oferi informatii despre traficul din regiuni diferite. In plus, cind se apropie de locul unui accident, soferul primeste avertismente audio si este sfatuit sa reduca viteza, daca sistemul detecteaza pericol de coliziune.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro