Potrivit revistei „Wired“, ILC Dover a prezentat deja un model demonstrativ pentru teste preliminare. Capsula perfect izolata, care masoara patru metri in diametru si peste cinci metri si jumatate in inaltime, urmeaza sa se umfle pentru a cistiga in volum si in greutate de indata ce va fi pusa in functiune pe solul lunar. Caracteristica este esentiala, precizeaza constructorii, deoarece fiecare kilogram de echipament transportat pe Luna ar necesita altfel peste 15 kilograme de combustibil pentru motorul de propulsare al rachetei. Inginerii mai au inca de pus la punct ultimele detalii de interior, precum si cele de arhitectura. O versiune imbunatatita va fi trimisa in curind in Antarctica pentru testare in conditii extreme.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro