Potrivit revistei „Wired“, ILC Dover a prezentat deja un model demonstrativ pentru teste preliminare. Capsula perfect izolata, care masoara patru metri in diametru si peste cinci metri si jumatate in inaltime, urmeaza sa se umfle pentru a cistiga in volum si in greutate de indata ce va fi pusa in functiune pe solul lunar. Caracteristica este esentiala, precizeaza constructorii, deoarece fiecare kilogram de echipament transportat pe Luna ar necesita altfel peste 15 kilograme de combustibil pentru motorul de propulsare al rachetei. Inginerii mai au inca de pus la punct ultimele detalii de interior, precum si cele de arhitectura. O versiune imbunatatita va fi trimisa in curind in Antarctica pentru testare in conditii extreme.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro