Breasla publicitarilor autohtoni si-a implinit anul acesta una dintre cele mai mari obsesii: a adus, pentru prima data in Romania, Leii francezi.
Trofeele prestigiosului festival de publicitate de la Cannes constituiau singura lipsa din vitrina cu premii a agentiilor autohtone. Anul acesta s-a spart insa ghinionul, crede Felix Tataru, Managing Director al GMP Advertising. Agentia sa a cistigat un Bronze Lion la categoria "Press", cu lucrarea "Mindra 2", realizata pentru SC Carpalat (foto 1), Leul obtinut de GMP fiind al doilea premiu pentru Romania la Cannes Lions-ul de anul anul acesta, dupa ce agentia Starcom Media a luat marti Silver Lion-ul cu "1 din 8 femei", campania Avon impotriva cancerului la sin (foto 2 si 3). Bronzul nu este insa singura reusita de anul acesta pentru GMP, agentia fiind finalista si la categoria "Film", cu lucrarea "Pig" pentru Boom Comedy TV Channel. Simpla nominalizare este un real succes, tinind cont de faptul ca sectiunea "Film" este cea mai disputata din intregul festival. "Acum citeva ore credeam ca nu exista veste mai buna decit Bronzul pentru Mindra. Ei bine, exista: Bronzul pentru Mindra si shortlist pentru Boom", a declarat pentru NewsIn, Mirela Angelescu, Client Service Director GMP. Gala de premiere in cadrul careia vor fi anuntati cistigatorii acestei categorii, va avea loc simbata seara.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.