Portretul tinerei interprete a piesei "Ghita" ("Little George", cum a fost tradus in engleza) scoate in evidenta strategiile de marketing prin care fetita a fost promovata. Transformata intr-o papusa cu look de anii ’70, Cleopatra este, de fapt, un proiect. Chiar daca pretextul sub care a invadat radioul, televiziunea si YouTube-ul este raportul talent-virsta, ea poate fi foarte usor considerata un obiect publicitar. Ca un manechin care prezinta moda, fetita defileaza in videoclipul piesei care a consacrat-o intr-o postura ambigua: fetita transformata in femeie, care impresioneaza prin inocenta si ingenuitatea ei. Muzica ei a prins la public, pentru ca face apel la o latura emotionala a ascultatorului: la fel ca imaginile dragute pe care le primim cu totii pe e-mail, Cleopatra este doar un exemplu despre cum se poate fructifica acel "cute factor".
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro