Portretul tinerei interprete a piesei "Ghita" ("Little George", cum a fost tradus in engleza) scoate in evidenta strategiile de marketing prin care fetita a fost promovata. Transformata intr-o papusa cu look de anii ’70, Cleopatra este, de fapt, un proiect. Chiar daca pretextul sub care a invadat radioul, televiziunea si YouTube-ul este raportul talent-virsta, ea poate fi foarte usor considerata un obiect publicitar. Ca un manechin care prezinta moda, fetita defileaza in videoclipul piesei care a consacrat-o intr-o postura ambigua: fetita transformata in femeie, care impresioneaza prin inocenta si ingenuitatea ei. Muzica ei a prins la public, pentru ca face apel la o latura emotionala a ascultatorului: la fel ca imaginile dragute pe care le primim cu totii pe e-mail, Cleopatra este doar un exemplu despre cum se poate fructifica acel "cute factor".
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro