Editia a doua Bookfest, care s-a incheiat aseara la Romexpo, a avut mai putini vizitatori decat cea de anul trecut, cand au fost 70.000 de oameni, dar editurile prestigioase au apreciat ca au avut vanzari mai mari sau cel putin egale cu cele declarate in 2006.
Toti specialistii sunt de acord ca a fost un targ european, cu standuri moderne si cu un "look occidental". Printre punctele slabe ale salonului, care a inceput miercuri, a fost mediatizarea, iar organizatorii au explicat ca bugetul de 200.000 de euro al targului initiat de Asociatia Editorilor Romani (AER) nu a fost suficient.
"Nu au existat sponsorizari si s-a simtit acest lucru", a declarat Oana Bulexa, din partea organizatorilor. O alta explicatie ar fi faptul ca exista numeroase retele de distributie ale cartii in Capitala, iar vizitatorii nu au mai batut tot Bucurestiul pana la Romexpo, desi editurile au practicat reduceri substantiale, intre 10% si 505 la preturile volumelor, iar intrarea a fost libera.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro