In fiecare an Asociatia Studenetasca Voluntari pentru Idei si Proiecte-VIP organizeaza proiectul IMPACT, aceasta a patra editie a proiectului fiind sustinuta logistic si financiar de Coca-Cola Romania.
Cei 16 participanti, lucrand in echipe, vor solutiona un studiu de caz din domeniul marketingului propus de compania partenera Coca-Cola Romania. Participantii vor fi asistati si, in final, evaluati de catre specialisti ai departamentulu de marketing al Coca-Cola, cea mai buna solutie fiind premiata cu 400 EURO.

Proiectul se adreseaza NUMAI studentilor din anii II-IV si masteranzilor care studiaza in Bucuresti si au cunostinte in domeniul marketingului. Acestia vor fi selectionati pe baza de CV, formular de aplicare si interviu.
Formularul de aplicare il gasiti in sediul Voluntari pentru Idei si Proiecte, str. Mihail Moxa, nr 5-7, in Corpul Colegiului Economic al Academiei de Studii Economice, camera 3007, sector 1, Bucuresti, termenul limita pentru inscrierea la selectie fiind 22 martie. Informatii suplimentare puteti gasi pe site-ul VIP - www.VIPRomania.com.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.