Aproape 400 de lucrari concureaza la cea de-a saptea editie a festivalului de publicitate Ad’Or, care isi va desemna castigatorii sambata seara. Totusi, nume mari ale domeniului nu si-au inscris lucrarile si contesta legitimitatea concursului.
Favoriti si absenti
Anul trecut, marele premiu a fost castigat, pentru a patra oara consecutiv, de agentia Leo Burnett. Bogdan Naumovici, directorul de creatie, a lansat in urma cu cativa ani provocarea: castigarea Ad’Or-ului cinci editii la rand. Si anul acesta are sanse, Leo Burnett fiind printre agentiile cu cel mai mare numar de lucrari inscrise, alaturi de GMP Advertising si Publicis.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro