Motivul campaniei il reprezinta cererea mica de pe piata. Doar o treime dintre romani merg la un control stomatologic anual, iar 2,3% din cetateni nu au fost niciodata sa isi faca un control la dentist. Specialistii atrag atentia ca si mai mic este numarul celor care apeleaza la domeniul esteticii dentare. "Avansarea pe scara sociala impune si posesia unei stari de sanatate orala integrata intr-o estetica desavirsita. In contextul economico-social actual, orice plan de tratament nu trebuie sa evite componenta sa estetica", argumenteaza Constantin Varlan, presedintele Societatii de Stomatologie Estetica din Romania (SSER).
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro