Preturile pe litoralul romanesc nu vor creste in acest an, pentru ca "romanii s-au speriat de atacul bulgarilor", este de parere presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Alin Burcea

Hotelierii romani nu vor creste preturile de frica concurentei bulgare Presedintele ANAT considera ca ofertele mult mai atractive cu care au iesit pe piata bulgarii in ultimii ani obliga pe hotelierii de pe litoralul romanesc sa mentina sau chiar sa reduca tarifele fata de anul trecut. "Practic, suntem intr-o lupta cu turismul bulgaresc, iar in acest caz, noi trebuie sa compensam un brand mai prost cu preturi mai mici", a declarat pentru NewsIn, Alin Burcea.

Oferta tour-operatorilor prezenti la targ este impartita in proportii egale intre turismul local si cel in strainatate, a spus Burcea. In opinia lui, turismul de afaceri si cel rural sunt intr-o puternica dezvoltare. "In Bucovina, spre exemplu, oricat de mult s-ar construi nu va fi destul pentru a acoperi numarul de turisti", a spus Burcea.

Litoralul romanesc trebuie sa aiba branduri proprii

Secretarul de stat din Ministerul Turismului, Lucia Morariu, a declarat ca pentru a atrage turistii straini, litoralul romanesc trebuie sa aiba patru branduri proprii, orientate pe tipuri de clienti: afaceristi, nonconformisti, tineri si persoane care merg la tratament. "Litoralul romanesc trebuie sa aiba branduri proprii, precum turism de lux pentru turismul de afaceri, turism exotic si de aventura - de exemplu promovarea exotismului statiunii Vama Veche -, turismul pentru tineret prin statiunile Costinesti si Navodari si turismul balnear si de intretinere", a declarat Morariu.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.