Astfel, Ministerul a lansat, pe data de 23.04.2005, programul de incurajare a tinerilor de "a se intoarce spre lectura", program intitulat "Mai bine o carte". Programul a cuprins o campanie publica nationala de promovare a culturii, cu o durata de un an si promovat prin intermediul unui spot publicitar realizat de o firma de publicitate, in regia lui Eugen Ciocan, muzica folosita fiind o parte din piesa "Zece" piesa compusa in intregime si interpretata de Chilian.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
27 Noiembrie: Saturn iese din retrograd. Universul rupe lanțurile fricii și...
Sursa: kudika.ro