Chiar daca piata de advertising si comunicare a crescut spectaculos in ultima perioada, angajatorii vorbesc de o penurie de specialisti in domeniu. Pentru a raspunde nevoilor pietei, competitiile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii urmaresc sa ii descopere in fiecare an pe cei mai performanti tineri care aspira la un loc de munca in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.
In cele patru probe de concurs participa echipe formate din cate cinci studenti, care se califica in urma unei faze de preselectie. Ei vor construi timp de o luna strategiile de imagine ale unor clienti reali: companii, ministere sau oameni politici. Detalii despre concurs si despre inscriere pot fi gasite pe site, la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/concurs.html.
Juriile care vor analiza prestatia participantilor sunt formate astfel incat sa reprezinte intreaga industrie de comunicare: manageri ai celor mai importante agentii de advertising sau PR, directori de comunicare, profesori universitari, analisti politici si jurnalisti de top. Componenta Juriului poate fi vazuta la adresa:
http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/juriu.html
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Scam-urile ce promit investiții, creștere de 142% în 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
Agricultura Viitorului | Adrian Cosor, Adama: Ultimii doi ani de secetă...
Sursa: wall-street.ro
-
Gina Pistol, despre miracolul de a rămâne însărcinată: Minunile pe care le...
Sursa: kudika.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro