80 la suta dintre europeni au declarat ca la cumpararea unui produs sau al unui serviciu conteaza calitatea acestuia, se arata in studiul European Trusted Brands, efectuat de Reader's Digest.

Cercetarea a fost efectuata in 15 tari europene, Romania participand pentru prima data. La noi au raspuns chestionarului 10.000 de romani, care au votat 37 de marci din domeniul serviciilor bancare, asigurari, telefonie mobila, ciocolata, produse lactate, ulei, detergent, mancare pentru animale, medicamente si altele. Romanii, alaturi de finlandezi, germani, polonezi, portughezi si elvetieni au raspuns in proportie de 70% ca recomanda cunoscutilor anumite marci de produse, dar ca au si ei nevoie de recomandari.


Despre autor:

Gandul

Sursa: Gandul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.