Autoritatea Nationala pentru Tineret si Asociatia Euro 26 Romania, membra in reteaua europeana EYCA, lanseaza astazi campania "Mobilitate prin Cultura".
Proiectul se adreseaza tinerilor cu varsta pana in 26 de ani si consta intr-o campanie de informare si promovare a facilitatilor programului european Euro 26 concomitent cu distribuirea a 120.000 de carduri Clasic Euro 26 si Student Euro 26. Campania se va axa pe marile orase, precum: Bucuresti, Oradea, Cluj Napoca, Sibiu, Timisoara, Craiova, Galati, Iasi, Piatra Neamt, Ploiesti, Brasov.

In plan national, proiectul confera tinerilor, prin intermediul legitimatiei Euro 26, o oferta culturala, educationala, sociala si recreativa completa si diversificata.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.