Doua premiere bucurestene de ultima ora ne-au retinut atentia. Si nu neaparat ca nu se mai putea trai fara aceste spectacole. Se poate trai oricum.
Si fara sa ajungem la marea expozitie "Rembrandt" din aceste zile de la "National Gallery" din Washington, cum se poate trai si fara Salam de Sibiu, si fara cultura, si fara prieteni si prea multe iluzii in ziua de maine. Uneori nu noi ne alegem spectacolele pe care am vrea sa le vedem, alteori ele se zburatacesc spre noi.

Printr-un joc al ielelor, pentru care chiar si Camil Petrescu, cel cu inteligenta lui speculativa peste epistema mediei mioritice, nu ar fi putut da explicatii logice si foarte coerente. "Romanii e destepti!" ar putea candida ca "brand" romanesc - "Brand"-ul este altceva decat "marca", explica televizoristic prostilor din fata micilor ecrane, savant plictisita, o duduie ce vibra profund la gaselnita cu "fabuloasa" Romanie, variantele erectile avansate de Ioan Buduca fiind insa mai apropiate de realitatea sexuala si de "marca" romaneasca, credem la randul nostru, ca specialisti in "branturi si blachiuri", "O mie de euro pentru cine explica mai repede ce sunt astea!" - formula uitatului astazi Camil Petrescu oferind si acoperind mai multe paliere si plaje de acces promotional, astfel ca si spectacolele artistice autohtone sa rupa gura Europei din care cu onor (aici se poate implementa rapid varianta de brand "Buduca", sa numim asa expresia energetismului si viguroseniei mandru nationale, care ar satisface si exigentele lui Radulescu-Motru si ale lui P.P. Negulescu. "Ce vrea, ma, asta de la noi, a? Ma, asta nu-si cam bate joc da noi, a? Alo, domnu, gata, roiu, daca nu vrei s-o iei pa coaja!"


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.