Intr-un comunicat de presa remis recent de catre ambasadorul Romaniei din Olanda, Iulian Buga, se atragea atentia asupra obligatiilor contractuale ce le revin angajatorilor.
Astfel, la semnarea contractului cu angajatorul olandez, trebuie sa stiti ca acesta este obligat prin lege sa va informeze in scris asupra urmatoarelor aspecte: pozitia sau natura muncii pe care o veti desfasura; programul de lucru; salariul si termenele de plata; data de la care intra in vigoare contractul si durata lui; durata perioadei de proba daca e cazul (aceasta nu poate depasi doua luni); dreptul de concediu; reglementari legate de pensie si clauza de non-concurenta (daca e cazul); aplicabilitatea contractului colectiv de munca. in cazul in care constatati ca angajatorul nu-si respecta obligatiile contractuale, va puteti adresa atasatului consular din cadrul Ambasadei Romaniei din Olanda, Inspectiei Muncii sau Oficiului pentru Straini.


Despre autor:

Sursa: Curentul.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.