Incepand din ianuarie 2008, vor fi interzise reclamele la alimente pentru copii in care apar celebritati, personalitati, medici sau personaje din desene animate, din basme sau din povestiri, a hotarat Consiliul National al Audiovizualului (CNA). Vor face exceptie de la interdictie, reclamele la produsele naturale.
Reprezentantii publicitarilor sunt nemultumiti de introducerea acestei restrictii, spunand ca CNA incearca sa scoata din publicitate "universul copilariei". "Ce facem cu Mos Craciun?", a intrebat Alexandra Gatej, reprezentant Unilever. "Ce o sa facem, interzicem reclama la Kinder cu Claudia Schiffer?", a intrebat si Felix Tataru, presedintele IAA, prezent la dezbatere. Ralu Filip a spus, insa, ca CNA urmareste interesul publicului, nu pe cel al publicitarilor.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.